×
ЗАХИАЛГЫН МЭДЭЭЛЭЛ
Овог
Нэр
Регистрийн дугаар
Утасны дугаар
Урьдчилсан захиалга 2023.02.21 хүртэл үргэлжлэнэ.
Урьдчилсан захиалга өгч худалдан авалт хийсэн хэрэглэгчдэд (цэнэглэгч, утасгүй чихэвч, утасны гэр) бэлэглэнэ.
Гар утас болон бэлэгний нөөц хязгаартай тул та урьдчилсан захиалга өгсөн ч гар утас болон дагалдах бэлгийн эрхийг хадгалахгүй болохыг анхаарна уу.
Урьдчилсан захиалга өгч бэлэгтэй худалдан авах хэрэглэгч СКАЙтел Плаза салбарт хандана уу.
Хувь хэрэглэгч
Байгууллага
СКАЙмедиа
ДИЛЕР
БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛЧИЛГЭЭ
ДАРАА ТӨЛБӨРТ
In Live
УРЬДЧИЛСАН ТӨЛБӨРТ
Alpha Kids
ДАТА ҮЙЛЧИЛГЭЭ
UP ҮЙЛЧИЛГЭЭ
SKYNET
ОУ-Н ҮЙЛЧИЛГЭЭ
ОНЛАЙН САЛБАР
eSIM
ШИНЭ ДУГААР
ЦЭНЭГЛЭГЧ КАРТ
ГАР УТАС, ТӨХӨӨРӨМЖ
ТУСЛАМЖ
ТАНД ТУСАЛЪЯ
БИДЭНТЭЙ ХОЛБОГДОХ
Салбаруудын байршил
ЗААВАР
АСУУЛТ ХАРИУЛТ
ХАМРАХ ХҮРЭЭ
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН БҮРТГЭЛ
ЛОЯАЛТИ ҮЙЛЧИЛГЭЭ
АППЛИКЕЙШН
И-БРОШУР
Тусламж
НӨАТ
Нэвтрэх
0
Хувь хэрэглэгч
Хувь хэрэглэгч
Байгууллага
СКАЙмедиа
ДИЛЕР
Хувь хэрэглэгч
Байгууллага
СКАЙмедиа
ДИЛЕР
Тусламж
НӨАТ
Нэвтрэх
0
×
Та бүртгэлээрээ нэвтрэх эсвэл нэг удаагийн нууц үг аван
НӨАТ-н баримтаа харах боломжтой.
Бүртгэлээрээ нэвтрэх
Нэг удаагийн нууц үг
БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛЧИЛГЭЭ
ДАРАА ТӨЛБӨРТ
In Live
УРЬДЧИЛСАН ТӨЛБӨРТ
Alpha Kids
ДАТА ҮЙЛЧИЛГЭЭ
UP ҮЙЛЧИЛГЭЭ
SKYNET
ОУ-Н ҮЙЛЧИЛГЭЭ
ОНЛАЙН САЛБАР
e
SIM
ШИНЭ ДУГААР
ЦЭНЭГЛЭГЧ КАРТ
ГАР УТАС, ТӨХӨӨРӨМЖ
ТУСЛАМЖ
ТАНД ТУСАЛЪЯ
БИДЭНТЭЙ ХОЛБОГДОХ
Салбаруудын байршил
ЗААВАР
АСУУЛТ ХАРИУЛТ
ХАМРАХ ХҮРЭЭ
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН БҮРТГЭЛ
ЛОЯАЛТИ ҮЙЛЧИЛГЭЭ
АППЛИКЕЙШН
И-БРОШУР
ХАЙХ
Асуулт & Хариулт
Утасны тохиргоотой холбоотой түгээмэл асуулт болон хариултууд
Нүүр хуудас
Заавар
Утасны тохиргоо
Хэрэв таны утаснаас мессэж явахгүй бол хэрхэн тохируулах вэ?
Nokia - menu- messagas -messaga settings – set1- messaga centre number- +97691798000-ok
Samsung- menu- messegas-settings-text message-send settings- service centre-+97691798000-ok
Siemens- Menu – messaging – text message – setup – service center – ok – +97691798000 – ok
Sony ericsson- Menu – messaging – settings – text message – Service center – +97691798000 – ok
Motorolla – Menu – messages – Msg Centre Menu – message setup – service centre No: +97691798000– ok
O2-Menu- Messages–SMS–Settings–Service center-+97691798000ok
Panasonic- Menu – Messaging– Settings– SMS – Message Centre-+97691798000-ok
ZTE – Menu – Short Message – Msg Settings – Msg centre – +97691798000 – Save
G13D -Message-Message settings-Profile Settings-Profile1-SMSC Phone-+97691798000- ok
LG – menu – messagas-settings – text messeage- SMS centre -+97691798000-ok
Мессеж илгээсэн ба хүлээн авсан хариу /Report/ өгөхгүй бол хэрхэн тохируулах вэ?
Nokia -menu- messagas -messaga settings – common-delivery reports- yes-ok
Samsung- menu- messagas-settings-text message-send settings- delivery report-√-save
Siemens- Menu – messaging – text message – setup – delivery report-yes-ok
Sony ericsson – Menu – messaging – settings – text message – delivery report-on
O2- Menu – Messages – SMS – Settings – Status Report-on
Panasonic- Menu – Messaging– Settings– SMS – Receipt – Yes
LG – menu – messagas-settings– text message- delivery report-yes
Гадагшаа залгахад алдаа заавал хэрхэн тохируулах вэ?
Nokia – Menu – settings- call settings- send my caller id эсвэл- own number sending –on /заах алдаа Check operator service /
Samsung- Menu –settings- Network services – caller id –Default / заах алдаа no answer /
Siemens –Menu- network-caller- id – send number
Sony ericsson –Menu –settings – calls- show or hide –on
Motorolla – Menu – settings – in call setup – my caller ID– Send ID – ok /заах алдаа call failed /
O2-Menu – Settings – CallSettings – Show Number – Preset or On. /заах алдаа Error Connect/
Мөн Menu – Settings – CallSettings – ActiveLine – Line1 – ok /заах алдаа Network Unavailable /
Panasonic – Menu – My Phone – Call Service – Send My Number – Network Set or On. /Заах алдаа call ended /
G13D – Menu-Settings-Call Setup-Caller ID-Send Number /заах алдаа Check operator service /
LG - menu – settings – call settings –send my number – on /заах алдаа call end failure to authorise /
Утсандаа сүлжээ хайлгахдаа
Nokia - Menu-Settings- Phone Settings -Network selection-Manual –ок
Samsung- Menu- -Settings- Network services- Network selection –Manual-ok
Siemens- Menu- setup – phone setup – network selection – manual – select
Sony ericsson- Menu – settings – network setup – network selection – manual – ok
Motorolla- Menu – Settings – Network – Network setup – Type – manual- ok
O2- Menu – Settings – Network – Network mode – Manual-ok
Panasonic-Menu –My Phone – Network– Search Mode–Manual-ok ZTE -Menu-Settings-Network Settings–Manual-Skytel -Select
G13D-Menu-Settings – Network Settings- Network Selection- Manual- 42801- Select
LG – Menu -settings – network settings- manual –select
Таны утасны хонх дугарахгүй бол
Nokia – Menu- Settings – Profiles- General – Activate энэ тохиргоог хийгээд ая гарахгүй тохиолдолд Menu-Settings –Profiles- General -Personalize -Incoming call alert- Ring
Samsung- menu- sound settings – incoming calls – alert type – melody болгоно, татаж авсан аяаа – menu- sound settings – incoming calls - my sounds-аас сонгоно,
Siemens- Menu – ringer – ringer on/off – ok татсан аяаа Menu – ringer – Tone –ok сонгоно,
Sony ericsson- Menu – Extra – User profile – general – option – customize – alert type – ring – ok
Motorolla-Menu – settings – ring styles – change- vibe&ring-ok
LG- Menu- Settings – Profiles- General – Activate энэ тохиргоог хийгээд ая гарахгүй тохиолдолд Menu-Settings – Profiles- General - Personalize - Incoming call alert- Ring болгох
G13D- Menu – Extra – User profile – general – option – customize – Tone setup – incoming call – ok
Утсандаа сүлжээ хайлгах
Nokia – Menu-Settings- Phone Settings -Network selection-Manual – Skytel-ok
Samsung- menu – settings –network services- network selection –manual-select
Siemens – Menu- settings – phone settings – network selection – manual – select
Sony ericsson- Menu – connectivity – mobile network – search mode – manual/automatic –select
Motorolla – Menu – settings –network new network –search
O2- Menu – Settings – Network – Networkmode – Manual
Panasonic- Menu –my phone – network settings- search model – manual-ok
ZTE – Menu-Settings-Network Settings–Manual-Skytel-Select
G13D – Menu-Settings-Network Settings-Network Selection-Manual-42801-Select
LG – menu – Phone Settings -Network selection-Manual – 42801-Select
Бусад тохиргоо
Дуудлага ирэхэд чихэвчгүй үед ярьж болохгүй бол:
Menu- Settings-Enhancements-Headset-Default profile-Current profile болгох
1 дугаараас мессэж ирэхгүй болгох: Samsung: menu – messages-settings-text message – block list-empty-д дугаараа оруулна,
Дуудлага ирэхэд утсаа нээхэд аваад байвал: menu- setiings-phone setinngs- Active folder-off
Мессэж удаан явж байгаа бол : Sony ericsson: Menu – connectivity – data comm. – SMS access – GSM – select
Дэлгэцний гэрэл асахгүй бол: Menu – Extra – User profile – general – option – customize – LCD backlight – 15 sec – ok
Гаднаас дуудлага авахгүй бол: ZTE: Menu – Phone Menu – Firewall - Incoming Calls – Current Settings – Cancel All – Select
Утасны гэрэл асахгүй бол: Motorolla
Menu – settings – Initial setup – Backlight – …second – ok
Мессэж бичихэд монголоор гарахгүй бол:
Messages – New message – New short msg- Entry Setup – Primary setup - TAB English
×
ЗАХИАЛГЫН МЭДЭЭЛЭЛ
Бид танай байгууллагын захиалгыг хүлээн авснаас хойш ажлын 8 цагийн дотор холбоо барина.
Дүүрэг
Сонгоно уу.
Хороо
Оффис
Харилцагч хариуцсан менежер
Захиалагчийн нэр
Байгууллагын нэр
Холбоо барих утас
Ажлын имэйл хаяг
Байгууллагын хаяг
Нэмэлт тайлбар
Үйлчилгээг сонгоно уу
Интернет үйлчилгээ
IPTV үйлчилгээ
Үүрэн холбооны үйлчилгээ (Дараа төлбөрт, Урьдчилсан төлбөрт)
IP76 суурин утас
Телемаркетинг
Дата төв
Програм хангамж
Лавлагаа, дуудлагын төв: 7676-9000 /24 цаг