Skymedia Service System үйлчилгээ үзүүлэх журам
Нэг. Нийтлэг үндэслэл
- 1.1 Энэхүү журам нь “Skymedia Service System” дуудлагын үйлчилгээний онцлогийг харгалзан, хэрэглэгчийн үйлчилгээ, компанийн ажилтан нарын харилцааг зохицуулах, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж дээшлүүлэх зорилготой.
- 1.2 “Skymedia Service System”-аас дуудлага авдаг, дуудлага бүртгэдэг, захилга гүйцэтгэгч нийт үйлчилгээний инженер нар энэхүү журмыг дагаж мөрдөнө.
- 1.3 Энэхүү журмыг байгууллагын менежерүүд, ахлахууд, үйлчилгээний инженер нар нэгэн адил биелүүлэх үүрэгтэй бөгөөд биелэлтэд Скаймедиа удирдлагын баг хяналт тавин ажиллана.
Хоёр. Үйлчилгээ үзүүлэгч болон Үйлчилгээний инженерийн эрх, үүрэг
А. Үйлчилгээ үзүүлэгчийн эрх, үүрэг
- 2.1.1 Үйлчилгээний инженер нарыг үйлчилгээ үзүүлэх бололцоог бүрдүүлэн дуудлагыг техникийн сааталгүй дамжуулах, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нэмэгдүүлэх түргэн шуурхай үйлчилгээ үзүүлэх үүрэгтэй.
- 2.1.2 Үйлчилгээний дотоод журмыг цаг үеийн шаардлагатай уялдуулан боловсронгуй болгох, түүний хэрэгжилтийг хангахтай холбогдсон үйл ажиллагаа явуулах үүрэгтэй.
Б. Үйлчилгээний инженерийн эрх, үүрэг
- 2.2.1 Холбогдох хууль тогтоомж, Skymedia Service System үйлчилгээ үзүүлэх журам, багийн ахлах, удирдлагаас өгсөн үүрэг, зөвлөмж, шаардлагыг хүлээн авч биелүүлж ажиллах үүрэгтэй.
- 2.2.2 Үйлчилгээний хэвийн ажиллагааг алдагдуулсан, түүнд саад учруулж байгаа мэдээлэл, нөхцөлийг нэн даруй багийн ахлах, удирдлагад мэдэгдэх үүрэгтэй
- 2.2.3 Зөвхөн ажлын цагаар байршил тодорхойлуулах эрхтэй
Гурав. Үйлчилгээнд тавигдах шаардлага
А. Үйлчилгээний инженерийн хувын бэлтгэл
- 3.1.1 Дуудлагын системийг ажиллуулах ухаалаг утас нь хэвийн ажиллагаатай байна
- 3.1.2 Систем дээрх утасны бүртэл нь систем суусан төхөөрөмж дээрх утасны дугаартай таарсан байна
- 3.1.3 Ухаалаг төхөөрөмжөө машин дотроо цэнэглэх цэнэглэгчтэй байна
- 3.1.4 Ухаалаг төхөөрөмжийн Дата эрх нээлттэй, GPS, 3G хэвийн ажиллагаатай байх
В. Дуудлага хүлээн авах тухай
- 3.2.1 Дуудлага хүлээн авах хэсгийг зөвхөн үйлчилгээнд гарахад бэлэн болсон үедээ идэвхжүүлнэ
- 3.2.2 Ирсэн дуудлага болгоныг хүлээн авч чанартай гүйцэтгэнэ.
- 3.2.3 Ирсэн дуудлагын Хаяг, хаяг хүртэлх зайн мэдээллийг анхааралтай уншсаны дараа дуудлагаа авна.
Г. Хаягтаа очих тухай
- 3.3.1 Хаяг тодорхойгүй, эргэлзээтэй бол зорчигч руу холбогдон хаягийг тодруулна
- 3.3.2 Хаягтаа БҮРЭН очсоныхоо дараа ИРЛЭЭ товч дарж зорчигчид мэдэгдэнэ
Д. Үйлчилгээ үзүүлэх
- 3.4.1 Үйлчилгээ үзүүлж эхлэх хугацааг болон дуусгах товчийг дарж үйлчилгээг төгсгөнө.
- 3.4.2 Үйлчилгээ үзүүлж дууссаны дараагаар дараагийн хэрэглэгчрүү хөдлөх тухайгаа мэдээлэх.
Дөрөв. Үйлчилгээний дагаж мөрдөх журам
- 4.1.1 Энэхүү дагаж мөрдөх журмыг “Skymedia Service System” -р дуудлага хүлээн авч үйлчилгээ үзүүлж буй нийт үйлчилгээний инженер нар дагаж мөрдөнө.
- 4.1.2 Skymedia Service System ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛЭХ ЖУРАМ нь “Скаймедиа” ХХК-ийн дуудлагын үйлчилгээнд явж байгаа үйлчилгээний инженер нартай байгуулсан “Хамтран ажиллах гэрээ”-ны салшгүй хэсэг бөгөөд хамтдаа хүчин төгөлдөр үйлчилнэ.
Тав. Нууцлал хадгалах тухай
Skymedia Service System систем дээр инженерийн нууц хадгалах тухай (Privacy policy of engineer on Skymedia Service System system)
- 5.1.1 Инженерийн мэдээлэл (Information of the Engineer)
- 5.1.2 Инженерийн бүртгэлийн үндсэн болон туслах мэдээлэл (Main information and supplementary information of the engineer’s registration)
- 5.1.3 Инженерийн аялал, гүйцэтгэлийн мэдээлэл (Trip and performance information of the engineer)
- 5.1.4 Инженерийн байршлын мэдээлэл (Location data of engineer)
- 5.1.5 Мэдээллийг нууцлах тухай (Securing the Drivers information)
Skymedia Service System Скаймедиа үйлчилгээ үзүүлэх явцад олж авсан мэдээллийг үйлчилгээнээс бусад зорилгоор, үйлчилгээ үзүүлэх процесс нэгэнт дууссан, эсвэл эхлээгүй үед ашиглахгүй байх цаашид 3дагч этгээдэд дамжуулахгүй байх үүрэг хүлээнэ. (It is obliged not to disclose any information gained during the Skymedia Service System Skymedia service delivery to the third party or not be used unless service was started. The information shall be used only for service delivery purpose.)
- 5.1.6 Байршлын мэдээллийн тухай (Information of location)
Таны байршлыг Skymedia Service System аппликэйшн ажиллах цагийн хувиарын дагуу тогтмол давтамжтай серверт илгээх бөгөөд улмаар инженерийн яг одоогийн байршилд хамгийн ойрхон хэрэглэгчийн захиалгыг дамжуулахад зөвхөн ашиглана. (Your location will be sent to the server at regular intervals based on a percentage of the Skymedia Service System application's uptime, and will then only be used to forward customer orders closest to the engineer's exact current location.)
- 5.1.7 Бид мэдээллийг хэрхэн хамгаалдаг вэ? (How we protect the information?)
Skymedia Service System систем нь олон улсын мэдээллийн аюулгүй байдлын шаардлагыг бүрэн хангасан AWS дээр байрладаг, 24/7 найдвартай ажиллагаатай. Инженер Скаймедиа компанийн мэдээллийг нууцлалын өндөр түвшинд ISO 27001 стандартын шаардлагыг дагуу хамгаалдаг. (The Skymedia Service System system is hosted on AWS, which fully meets international data security requirements, and has 24/7 reliable operation. The engineer protects Skymedia company information at a high level of confidentiality in accordance with the requirements of the ISO 27001 standard.)
- 5.1.8 Мэдээллийг устгах (User Data Deletion)
Скаймедиа компаны дотоод журмын дагуу ажилтан ажлааса гарсан тохиолдолд системээс автоматаар мэдээллийг устгана. (In accordance with internal procedures of the Skymedia company, information is automatically deleted from the system when an employee leaves the job.)
Энэхүү Мэдээллийн нууцлалын тухай бичиг баримт нь 2023 оны 11 дүгээр сарын 23-нээс дараагийн шинэчлэгдсэн бичиг баримт бий болох хүртэл хүчин төгөлдөр мөрдөгдөнө. (This Information Privacy document is valid from 23 November 2023 till the adoption of the updated document.)
©Скаймедиа ХХК 2023 (Skymedia LLC 2023)